11 Ağustos 2013 Pazar

Pirelli 2014 Takvimi* İlk Görüntüler* Pirelli Calendar 2014

Pirelli Takvimi  50. yaşgünü şerefine, podyumun top modellerinden altısını kullandı. 2014 modellerinin ortak özellikleri, hepsinin "Victoria’s Secret" meleği olması. New York’ta yapılan çekimlere Miranda Kerr, Helena Christensen, Karolina Kurkova, Alessandra Ambrosio, Alek Wek ve Isabeli Fontana katıldı.
Siyah/Beyaz temalı çekimin "siyah" bölümünü çeken 1944 doğumlu Alman fotoğrafçı Peter Lindbergh  siyah- beyaz fotoğraf konusunda "siyah - beyaz gerçeğin yorumlamasıdır, yani o normal bir fotoğraftan bir adım ötede, bir adım ileridedir, bir şeylerin değiştiriliş şeklidir, daha dürüsttür" diyor. 50. yıl takviminin  ikinci fotoğrafçısı ise  1943 doğumlu Fransız sanatçı Patrick Demarchelier; Vogue Türkiye’nin ilk sayısının kapağını, 2005 Pirelli Takvimi’ni de çeken sanatçı 2014 yılı için "beyaz"lı seriyi çekti.


Pirelli 2014 takvimi modellerden biri açısından  bir rekoru da beraberinde getiriyor: Isabeli Fontana  yedinci kez Pirelli takviminde yer alıyor.  Güzel model bu konuda "yedinci kez takvimde olmakla onurlandırıldığımı hissediyorum ve bunun için müteşekkirim" diyor.  Neden sizden vazgeçemiyorlar? sorusuna ise "Çünkü istediklerini veriyorum, benden beklentilerini karşılıyorum; her defasında kendimi dönüştürüyorum, kendimi yeniliyorum. Ben işimde kalıptan kalıba girerim, kendim olmam. Gerçek hayatta çok sade bir kadınım, bu nedenle de kendimi dönüştürüp gerçekte var olmayan bu kadını yaratıyorum" diyor. Tam bir profesyonel ne dersiniz?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder