23 Ağustos 2013 Cuma

Bodygrafiya VI

Bu güne kadar çektiğimiz fotoğrafları seçip sergi için organizasyona teslim etme saati gelip çattı. Hep söylerim fotoğrafları çekmek kadar zordur seçim süreci. Bu nedenle Salih ve Niko'nun görüşerine de başvurarak bu aşamayı tamamladım. Sanırım katılımcılar arasında bir bende yoktu dizüstü bilgisayar, bu nedenle sevgili Niko Guido'nun pc sini ödünç alarak fotoğrafları raw'dan jpeg'e çevirdim ve minimal fotoşop uygulayarak teslim ettim. Yarın sergi salonuna gittiğimizde nasıl fotoğraflar ile karşılaşacağımızı merak ediyorum, zira buradaki diğer katılımcıların fotoşop bilgileri beni çırak çıkartacak derecede ileri. Bu günün bir başka sürprizi ise televizyon izlerken buranın Kanal7 televizyonunda kendimi çekim sırasındaki sette çalışırken izlemek oldu.
Bu gün aynı zamanda playboy sponsorluğunda son modelimizin de çekimlerini tamamladık. Set olarak elle boyanmış duvarları ile harika bir çiftlik evinde bizi misafir ettiler. Otelimize makinelerimizde çok güzel fotoğraflarla geri döndük, yarın size sergiden haber ve görüntüler ileteceğim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder