11 Kasım 2012 Pazar

Artık Mete Başkoçak Bizlerle




Değerli fotoğrafçı arkadaşım Mete Başkoçak'a rica ettim, gel benim bloga bir el ver değerli bilgi ve birikimlerini, paylaş, söz uçar yazı kalır dedim, sağolsun beni kırmadı, aşağıda kendi ağzından kendini tanıtımı var:

"1969 Ankara doğumluyum. Asker bir baba ve memur bir annenin çocuğuyum. İlk,orta ve liseyi İstanbul K.Çekmecede okudum. İktisat fakültesi 3. sınıftan ayrılıp askere gittim. Askerlik dönüşü çeşitli şirketlerde görev yaptım, ancak 2000 krizinden sonra işsiz kalınca yerli ve yabancı prodüksiyonlarda mototsiklet kullanmaya ve film ve diziler için kısa hikayeler yazmaya başladım. Kamera arkasıyla tanışmam böyle oldu. 2005 yılından bu yana sadece fotoğrafçılıkla ilgilenmeye başladım. Manzara fotoğrafları çekerken, haber ajansları için fotomuhabirlik yapmaya başladım. Portrelerle de böyle tanıştım. Son zamanlarımda fotoğrafla ilgili bilgilerimi fotoğrafseverlerle  paylaşmaya çalışıyorum. Kendi yolunda, kendi halinde giden bir sokak fotoğrafçısıyım ... Hayat felsefeme gelince, bir cümleden ibarettir:
''Bazen yolculuk gidilecek yerden daha güzeldir ... ''

Bana bu fırsatı veren Serhan hocama teşekkürlerimle. "

Davet paketinin içinde Mete'ye senin köşenin adı "Meteorgraphy" olsun diye de öneride bulundum.. Bir kuyruklu yıldız gibi iz bırak blogumuzda:)  

Mete'nin değerli  paylaşımlarına geçmeden önce fotoğraflarını izlemenizi öneriyorum,  önce tanımayanlar Mete'yi tanıtısın, O da benim gibi kuş, portre ve sokak çekmeyi seviyor; Bu ilk post sevgili dostumun tanıtımına özel..

Serhanography'e hoş geldin değerli arkadaşım Mete Başkocak.

Not: Mete'nin yukarıdaki fotoğrafını Canon G1X'i kurcalamaya getirdiği sırada çekmiştim, Haliç kıyısı 13.9.2012


1 yorum: